Mind your own business

"mind your own business" tror det är det enda Shelby skriker till Ryan hela dagarna, haha.  Idag har hon cart så gullig tjejen, inget krångel med läxorna överhuvudtaget, och det känns great! Gick fort o smidigt o göra dom, sen delade vi på en pizza hon & jag :) Vi har även spelar Super mario Wii, vilket hon är beroende av, & nu börjar jag med bli det, haha

Nu ligger vi iaf här i min säng båda två med en varsin dator, jag chekar fejjan & hon spelar så klart Farmville :) hon har fixat en till mig med, men jag fattar ändå ingenting.. NU ska vi kolla vidare :)

Bjuder på en bild på tösen, endast för att hon vart så Go´ hela dagen.


Here you have my cutie, Shelb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0