One month in the states

Den 22:e Mars redan idag, alltså har jag befunnit mig i staterna i en månad du.. Tänk den 22:e mars år 2011 när jag ska åka hem, och kan säga att jag befunnit mig i staterna i över ett år, sjukt.
Vet inte om jag ska säga att tiden hittils har gått snabbt eller lånsamt, disskuterade det där med Pilly häromdagen och det är en konstig känsla och går inte ens att beskriva. Klart en månad gått fort.. men samtidigt sjukt sakta. Jag räknar nästan ner lite tills jag ska hem och då går det sakta, haha.

Men en sålänge har jag klarat mig, och det känns bra. Känns som jag har en del att se fram emot nu också, då kanske tiden går lite snabbare.. Om exakt en vecka åker Magnus hit, om 3 veckor befinner sig min familj här och 3 veckor efter det åker jag till NY och firar min födelsedags med Jojjo.

Känns verkligen som att man fått reda på vart man har vissa vänner mer nu också, vissa hör såklart av sig mer än andra. Men somsagt, nu vet jag vart ni står. Och er som jag saknar som mest, ni vet också vilka ni är.

Älskar Californien, älskar LA.. Men fytusan så 1000 ggr bättre det skulle vara om alla man älskade också befann sighär. Det är en sak jag liksom kommit på, att oavsett vart man än i världens befinner sig så kommer man aldrig att vara 100% nöjd, men nya utmaningar är allt bra att ha med sig i bagaget.

Nu ska jag göra läxor med barnen, sen ska jag se svenska hollywoodfruar. :) Det underhåller jag mig med.


Kommentarer
Postat av: Dad

Sa ju det! Tiden där kommer bara svissa till..Hörs till påsk..Pussar från lille-bror o mig

2010-03-23 @ 17:54:20
Postat av: Amme

Jag hoppas inte jag är en av de vännerna som e dålig på att höra av mig (A) Jag ska faktiskt på intervju imorrn och in till stan, så jag tänkte köpa en webcam då, om jag fått in pengarna på kontot vill säga ;P Hihi. Saknar dig babe, puss älskar dig !!! <3<3<3

2010-03-23 @ 20:39:00
Postat av: Lollo

Följer din blogg 24/7 ju ;)



Du har ingen familj åt mig där nere som vill ha en svensk tjej nu i sommar? ;)

2010-03-23 @ 20:45:58
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: sofia

jag bryr mig om dig till 110%. i fucking love you. förlåt att det blev lite hastigt igår men emma var tvungen att ta datan och dra tydligen, snällt va? skypa snart igen! big love.

2010-03-23 @ 21:55:47
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0