Redondobeach

Sådär ja, nu har jag suttit nere vid stranden i en timma med en smothie i handen :) det är sjukt bra väder ute idag, inte alls lika blåsigt som vanligt! Kom precis hem, och Julie sade att hon skulle hämta barnen från skolan idag så jag ska nog bege mig till South Bay för o kolla in shoppingen lite, imorgon kommer ju min första lön med, så det bli nice o se hur länge jag håller i den! :) haha. hoppas ni har det bra där hemma? här rullar allt på iallfall.. trivs mer och mer för varje dag som går. Och lokalsinnet börjar bli bättre så jag hittar nästan överallt nu! okej.. det är inte ens nära nästan men iaf! nu måste jag dra mig! ;)










this is my own car :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Man blir ju inte ett dugg avundsjuk :O:O:O:O FYY FAN!! <3

2010-03-04 @ 21:20:26
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0