santa monica

såg att det blev något fel på blogginlägget nedan! haha skumt.. Har iallfall precis kommit hem från 'Santa Monica med Silivia, vi tog en shoppingsväng tillsammans hon snackade lite skit, hur söt och gullig tjej som helst :) henne kommer ni nog få se mycket av här! :) ska hämta ungarna från skolan nu, sen ska vi iväg på playdate med Silivia och hennes barn! :) ikväll ska jag träffa Pernilla, får se vad vi ska göra.. Kanske bio eller om hon visar mig runt lite :D







Blev lite småplock idag med.. men mest nödvändiga grejer som shampo, balsam, smink och sånt där smått som jag bara inte orkar foto.. (Sofia aka Soffe, du skulle döö om du såg ringarna här, DÖ! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahaha! fan jag vill med ha. tror jag har nån sorts ring-fetisch. icke bra! hörru, sänd en till swe? ;) loove you.

2010-03-06 @ 16:07:11
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har gjort det nu :D

2010-03-06 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0