Shopping-time

Hemma från shoppingrundan, :) känns som att jag borde ha någon som säger stopp till mig nu, men det finns ju ingen som gör det, så det är bara o shoppa på! Julie är lika shopping-galen som mig, så det är ju bra, vill inte ens veta hur mycket vi kommer handla den dagen vi ska iväg o shoppa tillsammans (vilket hon har lovat mig ska bli snart) Köpte lite små saker idag, allt från forever21, dock glömde kassörskan o lägga i mina snygga brillor jag köpte i påsen :O ska åka dit imorgon igen o säga till om det..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. orkar inte åka mer bil idag, haha. Sitter på rum o håller mig instängd tills städerskan åkt, hon är ju överallt, haha.







Har hittat 10000 söta klänningar jag vill köpa, skit billiga! men väntar lite med dom tills den riktiga värmen kommer.. :) åhh längtar tills dess, då man kan bada i havet varje dag!

Kommentarer
Postat av: Madelene

hahaha! Övervikt på vägen dit.. hur ska det bli när du åker hem??? :D:D



Saknar dig så mycket!!! LOVE YOU ♥♥♥

2010-03-05 @ 00:42:06
Postat av: magnus

Verkar som du har det riktigt nice nu :-) O du... när du hämtar solglasögonen så passar du på att lämna tillbaks de där superkorta shortsen ;-) Ta hand om dig så hörs vi!

2010-03-05 @ 14:14:11
Postat av: proppen

hahahaha. söt magnus är då! :D jag saknar dig min fina vän-

2010-03-05 @ 18:02:28
Postat av: emma

fasen va mycket snyggt du köper! hoppas du har det as-bra. pusss

2010-03-06 @ 10:26:59
URL: http://eemmalaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0