SIXFLAGS

Dagen har vart helt freaking awesome! Vädret var med oss hela dagen 30g +sol.. Har åkt karuseller som jag aldrig i hela mitt liv trodde jag skulle åka :) hur kul som helst. Tror dock att Pilly & Sofia uppskattade det mer, då jag inte klarar av att åka riktigt allt, men åkte iaf nästan alla dom extrema :D Var på nöjesfältet i säkert 7h eller något :) Och nu är jag hemma och skulle kunna somna på måmangen, och det ska jag också.. För imorgon börjar en ny arbetsvecka och den kommer att gå super fort så mycket som jag har att se fram emot. tack för idag tjejer, ni är grymma!

- Hi girls what language do you speak?
- Ehm, swedish..
-Oh, what kind of weather do you have in swedish?
hahahah








'






Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig! <3

2010-03-29 @ 07:29:22
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Madelene

grymt avis på vädret!

Saknar dig baby! ♥♥

2010-03-29 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0