skin skin som den sol du e

Nu har har alltså gått in på min 4:e vecka i staterna.. Går det fort eller sakta? Har liksom inte förstått de, känns som jag vart här i ett halvår redan men samtidigt som jag bara vart här i några dagar.

Vet inte om det hänt något speciellt, saknar dock shoppingen alot! På fredag ska nästa hela lönen gå till bara shopping, har ju haft tusen andra utgifter redan, "lagning", gymkort.. BÖTER! ja ni hörde rätt, igår när jag o Pilly låg på hermosabeach och solade fanns det bara 1timmas parkeringar, men vi chansade på att farbror polis inte var ute en söndag och kollade bilarna.. men dom hade visst inget bättre för sig.. 45dollar. men det var inte såå farligt :)
När vi låg och solade igår disskuterade vi tusen gånger:
- solen tar nog inte så mycket..
- Nae, det blåser ju också, åhh vi kommer inte ens bli bruna.
nejnej, jag var vääldigt röd igår kväll, dock lagt sig idag. haha. Vi åt även på pandaexpressigår, typ wok/thai/kina mat? haha, tog med en doggybag hem, så ska äta resterna ute i trädgårn snart :) Vart på gymmet nu på morgonen med, duktig jag känner mig! Hittade mitt älskade diadem i ett skåp där som jg glömde förra veckan, lyllo mig att det fanns kvar.

Den hät veckan slutar barnen skolan tidigare.. 1.20pm för att vara exakt, och dom är lediga på fredag! tjuhu.. ska ägna hela veckan åt stranden de få timmarpå förmiddagarna som jag kan få :) Solen är här för att stanna. Fasen så varmt det börjar bli. kan inte fatta att det bara kommer bli varmare och varmare nu..

Räknar förövrigt ner till min älskade familj kommer nu, 29 dagar kvar. har aldrig längtat mer.







lite bilder från Malibu, Sivlia har alla.. så när hon skickat dom får ni se mer :)

Kommentarer
Postat av: amme

Ååh vad avundsjuk jag blir älskling! Du ser ut att ha de helt underbart, vill me till solen. Fast det har faktiskt varit toppen väder i gbg, men 20 grader till skulle inte va helt fel ;D Saknar dig pluttis. Puss älskar dig <3

2010-03-15 @ 20:44:22
Postat av: anna

Vilket gym går du på?

Jag funderar på att börja på 24hour fitness i hermosa, om det är det du går till, är det bra?

2010-03-15 @ 21:02:33
URL: http://bigtown.blogg.se/
Postat av: proppen

det ser jätte härligt ut älskling. önska jag var hos dig nu. :( saknar dig uta helvete. när ska vi skypa? i veckan har du tid då? love to you.

2010-03-15 @ 21:54:33
Postat av: Emma

Hej!

Jag har några frågor till dig som är au pair. Jag ska själv åka sommaren 2012. Så jag skulle uppskatta svar:)



1. Vad är det bästa med att vara au pair?

2.Om du hade kunnat ändra på något, vad skulle det vara?

3. Hur ser en vanlig dag ut för dig?

4. Tycker du att jag gör rätt i att åka?

2010-03-16 @ 10:31:52
URL: http://emmaarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0