sunday night

Oh vilken dag, åkte till Julies släktingar vid 3 tiden och var där till 9 på kvällen :) var hur trevligt som helst.. och jag har aldrig i hela mitt liv sett en sån vacker lägenhet, verkligen ALDRIG! den var verkligen to die for! och släkten var den roligaste släkt jag någonsin mött, var en av hennes kusiner som var komiker och det märktes! skrattade princip i 6h i sträck, haha.

Vilket fall, imorgon börjar första arbetsveckan på riktigt, ska upp 6am för att sen väcka barnen och köra dom till skolan (gud gör så jag inte kör fel imorgon).. sen är det arbete hela dan fram till kl 6pm då är jag ledig :)

JUST JA, fått reda på att jag får lägga ut bilder på huset och barnen, så det kanske dyker upp snart :)


en liten smygtitt på huset, bilden tog jag idag :)

Kommentarer
Postat av: sara

jävlar vad snyggt!

såg på facebook att du hade åkt. har du det bra? :D jag skulle med vilja göra något sånt!

2010-03-02 @ 11:29:22
URL: http://ssaraf.blogg.se/
Postat av: amme

shiit va flådigt! Där lär du ju trivas som fisken i vattnet baby! Jag vill se bilder på ditt rum och resten av huset! :D:D

2010-03-02 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0