Sverige är underskattat

Idag när jag vaknade, eller vaknade.. hoppade upp ur sängen, försov mig.. för fösta gången i typ hela mitt liv! Hade stängt av väckarklockan i sömnen. HELT SJUKT! (så nu vet jag vad du menar alle) Men jag hann fixa barnen och deras lunch iaf, så tur var ju de :) Kände att jag saknade Sverige lite extra mycket idag så ställde in gps:en på IKEA och tog mig en liten roadtrip helt själv dit, så nu har jag kört på freewayen frivilligt, och det är fan kul :)

Passade på att snappa upp lite svenska grejer inne på ikea,fanns ju alla slagssylter, knäckebröd, bullar, kakor, choklad, osv.. som var svenskt men hade gärna uppskattat om det fanns lite saltlakrits, men jag var nöjd ändå :) Passade på att äta svenska köttbullar när jag ändå var igång också :D Sen tog jag såklart en tripp till target, där finns allt! Upptäckte även då att alla amerikaner är väldigt fascinerad av mitt lypsyl, det vanliga stora gröna från militären, haha. Alla undrar vad det är och asgarvar åt hur stort det är, men jag älskar det! Så köp med massa sånna hit när ni kommer familjen!

Nu ska jag njuta av mina svenska bullar och se lite på film :) bra torsdag än sålänge!






Kommentarer
Postat av: proppen

tack älskling! jag vill att du ska komma hem så kan vi ta en massa second-hand rundor. I LOVE YOU, och saknar dig är bara förnamnet. <333

2010-03-25 @ 21:38:48
Postat av: Madelene

Hur kan dom skratta åt försvarets? ;) haha!

love you honey, HÄ DÖ! hahahah ♥♥

2010-03-25 @ 21:48:22
Postat av: J

ååååh ge mig gifflar! måste leta upp IKEA här i New York haha :D

2010-03-25 @ 23:02:39
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Yey, you made it to IKEA!!!! med tobbes gps eller? haha! Mmmms. Vet du? jag har tappat bort mitt rosa försvarets...måste hitta det...tur att familjen köper med sig om 1 vecka:)

2010-03-26 @ 04:10:06
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0