:)

Det är alltid lika härligt att gå utanför dörr'n och se solen skina :) Tog en liten färd med bilen, men hittar verkligen ingenstans, eller okej.. lite börjar jag hitta! men hittar inte alls dit jag vill, haha.. men det kommer väl!

Skulle precis ta lite bilder på huset och inne i det, men Julie sitter och jobbr på nederväningen så kunde inte ta några bilder där, knäppte några som jag kan bjuda på, kommer fler någon annan dag :) då jag är själv hemma, haha.

  • Just ja tänkte jämföra USA VS SVERIGE LITE :)

- I USA kör man till sträckor man vanligtvis gått eller cyklat till i Sverige, oavsett väder..

- Alltid när du svänger höger får du köra mot rött

- När man lämnar/hämtar barnen på skolan så står man i en
bilkö och personalen hämtar ut barnet/lämnar barnet till en.

- Det är okej att vara försenad till skolan när det regnar.
(Dåligt väder.) Tänk om de skulle varit så i Sverige..
Då hade barn varit försenade OFTA pågrund av regn.

- Folk är trevligare och mer öppna här än i Sverige, defenitivt..

- Vi är 100000 miljoner gånger mer miljövänliga och nyttiga i sverige

- USA har en radiokanal som heter KISSfm, den är grymt.. och då menar jag grymmare än eastfm, haha

- Shoppingen i USA är 1000 ggr bättre än i Sverige.


okej.. bara det här har jag upplevt under 6 dagar som jag nu bott här :)
det kommer nog upp mer gott folk.. det kan jag lova!


älskar solsken!..


Såhär ser jag oftast ut när jag jobbar..


Badrummet :)


:) samma badrum..


Trappan ner till nedervåningen, (ni får se bilder på den någon annan dag)


Och har ni mig i mitt badrum igen :) tog ingen bild på mitt rum, för det ser ut som ett bombnedslag.. Allt annat i huset får ni se en annan dag. Nu ska vi åka och cheka in beachen! För barnen slutar skolan om en halvtimma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0