venicebeach

Venicebeach kan nog vara något av de mest speciella men coolaste stället jag någonsin varit på. Så mycket annorlunda människor, djur och grejer har jag aldrig stött på, iaf inte på en och samma plats, folk rökte på överallt, det spelades högmusik på hela gatorna, det var så jävla skön stämning, haha. Och det var sjukt mycket folk över över över allt också. Älskar iden att man får gå in till en doktor och köpa marijuana, räker med att säga att du har ont i lilltån, ont i armen, vad som heslt.. Så är det ett "medicinsktsjäl" att doktorn ger ut marijuana, haha. Så sjukt påhitt alltså.
Vi åkte iaf dit vid 10 tiden imorse, solen sken som aldrig för och det var upp mot 30 grader ute, hur varmt som helst med andra ord. Gps:en tog oss dit, haha. den tar mig överallt nu för tiden. Vi hade det verkligen sjukt kul idag, den får 10/10 toasters! haha. Solat, shoppat, ätit.. aa vilken perfekt dag helt enkelt. Är grymt avundsjuk på Malin som har forever21 XXL där hon bor, den butiken är inte liten kan jag lova!

Helgen har vart grym än sålänge.. Och imorgon är det sixflags som gäller med Sofia & Pernilla, säger som Pilly.. Liseberg, grönalund.. släng er i väggen! jag ska till ett av världens största nöjesfält :D

varning för en bildbomb.



'





































Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ser så otroligt härligt ut! Fler bilder Natta :D

2010-03-28 @ 17:49:38
URL: http://sandrapettersson.webblogg.se/
Postat av: Lisa Lindman

Hej Natta :) Verkar som du har det underbart där borta! Jag funderar starkt på att plugga i Santa Monica i höst, bor du nära det? Hur är det i LA i övrigt, mycket svenskar eller? :) Hur gjorde du när du ansökte om visum? Haha många frågor :P Men om det blir av att jag åker vore det kul att ses! Kram Lisa

2010-03-28 @ 21:15:54
Postat av: C to the ?

Gaaat Daaamn! Du blir snyggare & sötare för varje dag som går där borta!! ;)

2010-03-31 @ 19:48:12
Postat av: Elin

Åh, venice! Det stället är helt underbart! :D Saknar den där sköna stämningen som du beskriver. När jag var där gick de runt en gubbe med palm på huvudet och gick och vattnade den i gassande sol. Sånt man bara ser där tror jag :) Fin blogg!

2010-04-07 @ 00:02:33
URL: http://eliinnl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0