was it a party in the usa?

haha, aa festen igår var väl inte riiktigt som vi hade tänkt, haha. Men det fanns några trevliga prickar och nu har jag iaf kört beer-pong(?) för första gången haha. PLUS att jag hann bli lite lullig på mina få drinkar jag drack :), att ta sig hem från festen var desvärre inte lika lätt! Det tog ungefär 10 min för oss att åka till festen, men det tog över 1 timma att komma därifrån, kan lova er att gps:en lurade oss ett x antalt ggr. Och jag satt och höll i den medans Pilly körde, jag var jätte kissnödig och glömde bort att säga när vi skulle svänga, haha. Men nu har jag sett ikea iaf.

Idag kom ju lönen, tjohohej! om jag ändå hade någon kvar.. Var och shoppade lite granna :) insåg att jag var tvungen att tanka och åka och tvätta bilen också sådär försvann pengar.

Ikväll är jag själv hemma, ska sova själv hemma också för familjen ska iväg! Skönt skulle jag nog säga :) en hel dag/kväll/natt/morgon för mig själv, inte helt fel.

Ska nog gå på bio med Pilly ikväll för hon jobbar till sent och börjar tidigt imorgon, så det blir mys :) var nog allt för mig.. hej!












tror nog Pilly har de flesta bilderna från igår. jag hade visst nästan inga .:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt. snygga ringar, jag dööööör! jag väntar på min ring som förjoppningsvis ska dyka upp i brevlådan :D hahahah! love

2010-03-21 @ 15:11:51
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0