what can I do

Okej, vet inte om det är hemlängtan eller ej.. men nånting känns inte rätt.
Dagen har bestått av att skjutsa ungarna till skolan imorse (fick reda på det 5 min innan.. mamman skulle kört dom egentligen) Sen var jag på gymmet med Silvia, tacka gud för att det finns människor som henne! Sen har jag.. hmm försökt göra läxor idag igen med trotsiga ungar, men så fort föräldrarna är i närheten ska dom vara skitduktiga, så fort dom vänder ryggen åt blir jag behandlad lite som en idiot :) härligt!

Vet inte om det är en fas.. om det bara är i början liksom och att det sen ändras kanske? men just nu vill jag bara hem. Dock kommer mamma, lillebror & magnus hit 9 April om exakt en månad! det längtar jag något så förgäves till, träffa min älskade familj som är så sjukt saknad. usch..

nu ska jag ta mitt jordgubbspaket o sitta här o deppa lite till.



världens jävla halsbränna har jag också, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0