Your so beautiful, so damn beautiful

nu börjar dagen bege sig mot sitt slut, i have freetime! great.. Klockan är juförsig 3 på natten hos er nu och hos mig har min kväll precis startat :) ska ta bilen iväg till amc nu o få mig lite mat tror jag, sen ska Silvia ringa så ska vi ses ikväll :) så det blir nog roligt.

Hmm, har jag något mer att berätta? nja inte för tillfället, dyker säkert upp något snart. Men nu ska jag bege mig ut på äventyr med min lilla bil, haha jo JUST ja, här är det STOPP-SKYLTAR var 50:e meter, rätt irriterande.. när jag kommer hem till sverige kommer jag nog fråga vart alla stoppskyltar är, haha. PLUS att du får köra åt höger fast det är rött.. skumt! är nog därför alla bilar tutar på mig jämt, haha.

Men HEJDÅ :)


Just ja.. finns en fil på motovägen där det står "only pool car" vad betyder det någon? :)

Kommentarer
Postat av: linn

Jag tror det kan vara den filen du får åka i när du är fler än en i bilen..de vill att man ska samåka så de ska bli mindre utsläpp..den brukar vara längst till vänster.. såå den får du ej åka i ;) du får stå i kö som de andra fast de är typ 5 filigt :D haha...men vetinte om de är de som de3t står för ..men jag vet attdet finns vägar där det är så

2010-03-03 @ 12:22:37
URL: http://linnsys.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt rätt!! Car pool lane är en samåkningsfil. Låter lustigt.. men akta dig för den natta... annars får du säkert böter o måste åka hem.. :P de är inte bra. ;)

2010-03-04 @ 08:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0