Been there done that messed around I'm having fun don't put me down I'll never let you sweep me off my feet

Att folk fortfarande läser min blogg förvånar mig.. men kul o se :)
Jag kommer nog dock inte börja uppdatera speciellt mycket förns nästa äventyr jag ger mig iväg på.. Antingen USA i Augusti igen, eller London :) har en del saker att överväga först.. Meen iväg ska jag iaf :)
Nu är jag som sagt hemma i gamla norrpan där allt är precis som vanligt.. Tråkigt, men sant. Därför jag måste iväg på nya äventyr snart igen, men börjar med att spendera denna sommar i Sverige, blir att jobba på parken :)

Tills dess, njuta av livet :) jag har så mycket att se


Kommentarer
Postat av: Malin

vad ska du jobba med? :)

2010-05-26 @ 15:44:02
URL: http://letswatsetime.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vart på parken ska du jobba? (:

2010-05-26 @ 16:29:46
Postat av: Sofie

Savanngrillen :)

2010-05-26 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0