Can we pretend that airplanes in the night sky

Som många kanske förstått är jag nu hemma, vilket egentligen suger.. har världens ångest över det. Självklart hur kul som helst att träffa alla igen, men jag men norrköping.. samma folk, samma stad, samma grejer. Allt är ju sig precis likt. Men det spelar ingen roll, om ett tag är jag härifrån igen :)

Dock saknar jag LA som fan och allra helst min bästa vän Louise, det är helt sjukt, våra dagar tillsammans.. Vi umgicks 24/7 i över en månad och blev aldrig trötta på varandra.. Bara längtar tills ett halvår har gått så jag kan åka till Australien till henne :) MIN BABE!!

Och på tal om min jävla jetlag.. undrar hur länge jag kommer att vara i den, och min totala förkylning som tar kål på mig.. Första natten sov jag 3 timmar sen var jag vaken i 36.. I natt som jag istället 15 timmar, haha. Känns som jag kunde sova hela dagen, men måste göra nått med livet. Hänga med Mammsen o kolla på sommarstuga ska jag göra :)





saknar dig babe! Vet att du läser det här. DU ÄR BÄST



Kommentarer
Postat av: marieke

vad tråkigt :( fick du inte stanna längre för CC?

2010-05-19 @ 20:45:27
URL: http://maarieke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0