Crazy night

Okej, vet inte ens vart jag ska börja :) När man vart på rehab i typ 3 månader rekomenderar jag ingen att köra fullt ös! haha. Men det var sjukt trevligt igår. JAg & Louise åkte hem till Marta på barbeque där vi träffade alla andra tjejer, som hade planerat utgång, och jag var den enda som inte var 21.. MEN det fixade sig och jag lånade en tysktjejs id och kom in! Vart en helt galen kväll och det enda jag har att säga var att jag kom hem halv 8 i morse, resten håller jag för mig själv, haha guuuud.
Tog 10000 bilder igår men såg att typ ingen var upplägg bar, herregud. haha




hahaha jag döör, full som en spruta :)

Kommentarer
Postat av: marieke

såg att du var i rematch, tråkigt :(

Vad var det som inte gjorde familjen bra? :(

Hoppas allt löser sig :)

marieke

2010-05-02 @ 08:51:10
URL: http://maarieke.blogg.se/
Postat av: Sögge!

YEAH!! Fulla natta <3

2010-05-02 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0