I REALLY LOVE NY

okej då var man hemma i LA igen :) Vilken jävla flygresa! haha, flög till NY bakis och flög från NY ännu mer bakis. Men det har vart en fantastisk weekend, haft så sjukt kul alltså. Kom till Johanna i Onsdagskväll (min födelsedag för er loosers som glömde den) SOMNADE typ på momangen, men tåg.. buss o allt va jag inte framme förns typ 2 på natten. Dagen efter var det Johannas b-day det firade med en hel dags shopping, i like. Sen lite tårta på kvällen och till en pub för lite vin, shot, ect.. Förutom för mig, som körde o lät Johanna dricka ;) FREDAGEN var som kommen, käkade nachos ute i solen, fixade, stressade o stressade lite till! Hyrde en lägenhet mitt i NY över helgen :) Perfekt. Hade en sju jävla rolig utgång på La Pomme på fredagen, och jag vaknade upp själv i lägenheten? haha.. Lördagen promenerade vi cirka 100 block för att komma in till smeten och shoppa och bara ha det trevligt :) Lördag:s kvällen blev sjukt på, drog ihop alla tjejer och käkade middag på HardRock Cafe, sen åkte vi limmo i cirka 2 timmar, sen blev det en riktigt grym utgång, och då menar jag grym.. Hur jag mådde imorse kl 9 när jag gick upp för att åka till flyget efter att ha kommit hem kl 4 behöver jag nog inte ens förklara. Men det har vart den grymmaste helgen ever iaf och jag har haft så sjuuukt kul :) NY ska jag besöka så snart som möjligt igen. Tack för en topppen födelsedag tjejer :) Tänkte jag skulle försöka bjuda på lite bilder men slocknar typ, but well.. Några ska ni väl få se :)
















helt ärigt är cirka 10000 bilder mer, så jag orkar inte, cheka in fb istället"

Kommentarer
Postat av: J - My life in NY!

Tack sjalv snygging :D Sjuukt kul! Du far maila de bilderna du inte lagt upp sen hihi eller lagga upp dem!

2010-05-10 @ 17:54:11
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kul att du haft det bra, väntade i spänning på att du skulle uppdatera. fan vad jag saknar dig. :´(

2010-05-10 @ 19:41:20
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Madelene

dags att uppdatera nu babe ♥

2010-05-12 @ 21:53:18
Postat av: Ylva

Hej! Jag ska jobba för värdfamiljen jag var hos förra året, som jag hittade privat, via en kompis värdmamma. :) Åkte via förmedling först, men sade upp mig efter 3 månader eftersom jag inte trivdes i familjen eller med förmedlingen. Har dock hört att Swedish Connection är bra :)

2010-05-18 @ 16:49:29
URL: http://ypple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0