I'm in love with USA

Måste bara säga att jag helt ärligt älskar detta land, det är verkligen någonting för mig :) helt ärligt.. Och alla nya människor man träffar från hela världen är ju hur kul som helst.
Hm hur ska jag beskriva min helg då?
Fredagen (valborg) ska vi inte tala om.. :) guud!
Lördagen blev en myskväll med ännu en barbeque nere i Redondobeach hos Carlos, Lousies kompis :) Skit mysigt verkligen. Idag har vi legat vid poolen typ hela dagen, sen åkte vi till Chronic Tacos där vi faktiskt såg WIEMAN IDAG, dvärgen från jackass som äger restaurangen och Lousie är sjuk.. : Would you fuck wieman? haha NO WAY, men det var kul o se han! Vi begav oss sen till Manhattanbeach för some frozenyohurt med Pilly & Mona, ytterst trevligt! Sen blev det även Sushi.. Gud har vi ätit mycket idag eller? Dock dracka jag bara vatten på sushistället, Sushi är liksom inte riktigt min grej har jag kommit underfund med,

Men det vart en sjukt lyckad helg iaf.. Kan inte längta mera till NY på onsdag :D Som för örvrigt är min födelsedag, 20 år! Glöm inte bort det ;)

'





jag verkligen, verkligen älskar LA, undrar dock vad som händer här näst.. Washington, New York, Sverige.. (?)

Kommentarer
Postat av: Sögge

JAAA!!! kom hem :D hahah!

2010-05-03 @ 14:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0