Bowling

JA har en tendens till att få mig själv att verka bättre än vad jag är, så under bowlingen igår gick jag in för de med ett storhuvud, vilket jag inte borde gjort.. Den enda som inte fick en enda strike, och minst poäng. Vad hände? Ja skyller på för många öl. Men fan vad kul det är att köra discobowling med dj! Inte lika kul att gå upp 8 imorse dock..

Menjag lever, yes people I do! Here u have me writing right now, even doh I look like a deadmonster..

Dags att ta tag i livet kanske? Put on some makeup and get dressed!









whats up med foten liksom? haha

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej natta :)

ja det ska jag, jag ska ansöka idag! :) om allt går som det ska och som jag vill, så åker jag iväg efter studenten direkt :)

2010-11-22 @ 17:40:34
URL: http://feliciasplaccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0