DET SNÖAR

I Sverige.. börjar undra om vi någonsin ska få någon snö här? Idag är det ändå 15G o sol..

Och jag har precis tvättat alla min tvätt sen en vecka tillbaka, tog sin lilla tid.. Har varit alldeles för busy den senaste tiden så inte haft tid. Men nu är det gjort! Ska bara få lite ordning o reda på rummet med.
Är sådär galet trött idag, skulle ta en powenap på 20 min, men den resulterade i 2h :)
Väntar på att Kidsen ska sluta skolan så ska jag ta K på ridlektion, är riktigt sugen själv faktiskt! Men får bli om några veckor när jag fått ordning & reda på mina pengar, alldeles för mycket utgifter just nu.

Snart är det helg iaf, blir antagligen en lugn sådan. surprised.. Om det inte blir Pacha på lördag, för att ingrosso spelar ju trots allt, ska överväga det där med Jojjo.


snodde bilden från Johanna det är @Macys förra veckan.. allt är inrett i jultema nu och de spelar julmusik i hela mallen.. så nånstans på vägen till vinter & jul måste vi ju vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0