Every morning I wake up..

Måndag och jag vaknade med sprängande huvudvärk, plus att huset är helt iskallt, vad hände med värmen? tänkte värma mig en låång varmdusch men varmvattnet fungerar inte, vad tusan! Ingen bra start på dagen!

Helgen är över, och den var hur bra som helst! Träffade Elina i Lördags inne i city, en svensk tjej från Norrland, jätte gullig! Vi strosade runt på 34:th street där det blev shopping och middag på en kina restaurang sen åkte vi hem till henne i Brooklyn och fixade oss för kvällens bravader, belv förfest med en massa svenskar sen avslutades kvällen på Covet, hade jätte roligt, och fick där träffa min saknade Regina!

Söndagens avdentsmys bestod av middag med Johanna på en restaurang där vi bara åt bröd då vi skickade tillbaka den äckliga pastan vi beställt, haha! Blev middag hemma med familjen framför brasan istället! Skön och lugn söndag! Nu är det bara 5 dagar kvar sen är Malin här!!

Och Pappa, förlåt för mobilen men var tvungen o använda den en gång när Hannes var är här en helg (så nu kan du ju strunta i att skicka julklappar),  och sluta skälla på mamma för det!! Och dina pengar kommer, ha lite tålamod! Tyvärr kan jag inte göra något åt mitt liv här, tänker inte sluta festa för det :) Vi hörs på skype farsgubben!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0