Good things never last.

Det är måndagskväll i NewYork och det återstår bara 2 jobbar dagar (hoppas jag) Är Thanksgiving denna weknd, vilket innebär city för min del. Först middag med hela släkten dårå såklart, med kalkon, bara ja som älskar kalkon? galet gott ju. Och så ska jag vara tacksam för mitt liv, eller nånting ska jag vara tacksam för iallafall.
Helt ärligt är jag trött på att blogga, det ger mig ingenting. men vet att ja kommer ångra mig när jag om några år vill kolla tillbaka på mitt liv här o kan läsa bloggen, ska ta tag i det här snart! Nästa vecka kanske :)

Föresten Johannas hund dog idag, så fuskigt! Om det ändå hade vart min..


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh tack snälla sötnos :)

2010-12-01 @ 16:00:06
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0