Hey boy, I really wanna be with you , cause you just my type, Ooh na na na na

I miss my pink camera :(, even though I got a new one today.. but we r not bestfriends yet.. that's for sure!

Ni hörde rätt, jag har köpt en ny kamera, som ligger på laddning just nu, som jag inte förstår mig på ett skit. Fan vad jag saknar min rosaälskling! Meen.. dags för en förändring! haha, ska försöka ta några bilder ikv, får vi se om den är något att ha, men för det den kostade hoppas jag fan de.
En annan sak, när man inte solat på 11 månader kan ja lova att de syns dagen efter, tog ändå det svagaste solariet o jag ser ut som en tomat idag, aldrig haft ett så svullet ansikte, haha.. kom nu tomat så går vi!typ. Stackars mig. När killen i kamera butiken frågade hur ja mådde, förstod ja att han menade mitt svullna ansikte, ja ser ju sjuk ut! Hoppas det lagt sig tills imorgon.. Sen kanske man kan köpa solkort?

Nu ska ja jobba min sista timmar sen intar ja helg, som betyder jobba en lördag, för sjutsingen så tråkigt! Men det är bara på förmiddan så ska väl inte klaga egentligen


and here it is, black & boring.. once u go black u can never go back..! Vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0