I Heared You Say! Hey Hey

Blackfriday är inte att leka med, Guuud vad folk, typ hela sverige i en enda mall! Tog mig och ungarna 5 timmar att åka bil & shoppa, men shoppa de gjorde vi iallafall.. Var inte slut på shoppingen heller, för sen vid kl 6 när johanna slutade ville ju hon såklart med shoppa.. Men en 14 timmars shopping dag säger väl ingen nej till?.. eller

Jag är iallfall tagg på helg, mer tagg än vanligt!! Även om jag nog tar det lungt ikv, men imorgon blir det city för hela slanten, eller sista slanten iaf! haha.. och om exakt en vecka anländer Mallan hit! YEY, de ser jag fram emot

Nu bjuder ja på lite fula bilder hittils från thanksgiving, och jaa dom är fula o få, men ni ska få se dom iallafal!











Just ja, själva thanksgiving firades hemma hos Mikes Mamma, världens gulligaste! Middagen innehöll kalkon, pumpkinpie, , gravy, cornpudding, stuffing....... Så man var ju mer än mätt när man hade ätit! Efter maten spelade alla footballgame föurtom vi vinpimplare som  halvdäckade i soffan pga att steroiderna i kalkonen gör en trött.. haha! Men det var sjukt mysigt o jag älskar min "nya" släkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0