IS NEWYORK

Ska försöka dra helgen i lite korta drag, även om det är omöjligt..men jag ger det ett försök!

Tog tåget til city i fredags med min soulmate J.. Kom fram till Grandcentral där vi skiljdes åt..haha. Tåg subwayen till brooklyn för att träffa mina gayfriends Hannes & Christian, som jag förövrigt bodde med hela helgen.. På Fredagen blev det Masquerade party at @Olive Hotel's Lounge.. Bara nakna tjejer, heta killar och fribar.. haha! Vid halv 2 snoret drog jag vidare till nattklubben Covet och träffade där Angelica & gänget.. Blev efterfest med svenskar! Kom nog hem vid 10 på morgonen tror jag.. helt död!

Men då åkte jag och grabbsen in till  5th avenue för shopping och lite "turistande" Helt döda alla 3.. så stannade på vägen hem och käkade italienskrestaruang.. eller jag åt 3 potatisbitar.. RÅTTKÖTT är ingenting för mig! Sen blev det att fixa sig ännu en gång, för halloweenparty! Denna gång med NewYorks alla svenskar, haha.. Men det var grymt kul och kvällen avslutades på Nikkibeach, eller inte riktigt kanske.. kom hem vid 7 morgonendagen efter, yrade runt ett tag innan, haha.. Men jag har haft en grymtrolig helg som avslutades igårkväll med den stora paraden som går igenom hela broadway.. sjukt myket folk! Hela NewYork plus alla turister, guud!




btw.. kolla fejjan ist.. orkar inte lägga in bilder här! :) tjing



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer du in på alla klubbar?

2010-11-03 @ 13:20:22
Postat av: alle

råfisk går bra men inte rått kött?? :p knäppis <3

2010-11-05 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0