Life, you fucked me. Now I'll fuck you back.

Vad säger ni, är hur underhållade är min blogg på en skala 1-10.. ja skulle säga 0..

Ne är sjukt irriterande att inte ha någon kamera, vad är en blogg med bara text liksom.. dödstråkig! Tycker t.o.m jag! Plus att det inte händer så mycket just nu, känner mig luspank! Fan att ja alltid ska "låna" pengar av mina "egna" pengar, svårt o förklara! Imorgon är prio ett bland shoppingen en kamera! Då är mitt liv tillbaka

Idag solade ja föresten solarium för första gången på 11 månader. Vet att det är dåligt, ja kommer få cancer, ja kommer bli rynkikg, föråldras.. men, ja lever i nuet, o nu vill ja bli brun igen! Jag får ju inte mindre cancer av att ja röker heller. Men who cares?

JA saknar varma sommardagar i NYC, ja är tamefan ingen vinter människa, det är jätte fint när det snöar, sen blir det slask.. så då kan man inte gå utanför dörrn utan att få affrofrisyr o se ut som en blötkatt. fan. Jävla skit inlägg, efter helgen har ja kamera, en älskad kamera, då blir bloggen kul igen! Vad säger ni om det? UNTZ UNTS UNTZ skulle ja sagt!


..................................................
OCH NÄR JA VÄL SKA LADDA UPP LITE BILDER FUNKAR DET INTE, FML!!

Kommentarer
Postat av: sofia

men du, har hörde härromdagen att man förebygger cancer genom att sola. hur sjukt?

2010-11-20 @ 01:42:25
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: sofia

men du, har hörde härromdagen att man förebygger cancer genom att sola. hur sjukt?

2010-11-20 @ 01:42:35
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: LIV

SCHYSST RUBRIK HAHA !



Klart som fan, hör av dej när du är i svea! : ) häftigt att du hamna i staterna igen. Här har allt mer eller mindre fastnat.. haha.



TAKE CARE !!!!

2010-11-20 @ 19:14:24
URL: http://livea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0