On the first page of our story, the future seems so bright. And this thing turned out so evil, I don’t know why I’m still surprised.

Den där jäkla drömmen jag hade i morse kommer jag att kunna leva länge på, den var speciell och så äkta..

Men somsagt bara en dröm, vaknade upp vid 12.. vid 12? SHITPOMMEFRITT! så länge sover jag ju aldrig.. men nu är jag väl utvilad och redo för kvällen.. Ska jag vara ärlig är jag inte alltför pepp på att åka till city ikväll, vet att min inställning kommer att ändras helt och hållet när jag väl kommer dit.. men var så länge sen jag hade en myskväll.. Får bli imorgon, dock är det brunch vid kl 2 och då lär man ju bli lite på lyset igen.. så blir väl en myskväll imorgon lite smålullig, haha.. Men det är väl inte helt fel de heller.

Johanna har vart här och vi har precis ätit kycklingtacos, muma! Med svensk guacamole..(hur fan stavas de?) aa var super gott iaf! Dags o hämta kidsen nu.. sen om några timmar är det helg!! överlycklig tjej..


old pic, whatever.. my cam rocks!.. or not! lol

Kommentarer
Postat av: Neophyte

Shhnyyyggging!! :)

2010-11-07 @ 19:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0