One hand in the air for the big city

Måndagmornar är nog de värsta.. och en allra helst när en unge är hemma & är sjuk så man blir inlåst i huset, haha. MEN måndagen är över och nu är det bara 4 dagar kvar till helg! Min dag har bestått av typ ingenting, tog trots allt ingen sovmorgon men bara legat inne princip hela dagen i min sköna säng.. Ute o gått en sväng med jobbiga hundjäveln också, i bara t-shirt.. hoppas det dröjer lääänge innan det blir riktigt kallt här! Ja trivs utan vinterjacka trots allt :)

Nu har ja nördat allt som går att nörda på webb-tv.. Ligger i min säng med en cola zero och ett doftljus som luktar gott & lyser bredvid mig, jag börjar uppskatta mina ensama myskvällar för mig själv mer & mer.. kanske tack vare Jojjo lite! min klippa.





Kommentarer
Postat av: tirees

Allvarligt talat är det skit att vara hemma. Usch, jag saknar USA så mycket! Jag lever just nu genom att läsa din blogg och mina andra vänner som fortfarande är i kvar i usa, haha! Men varför har du ångest redan nu gumman, du har väl ganska länge kvar? :D:D

2010-11-17 @ 01:10:53
URL: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0