Rain In NewYork Today

Ska jag vara ärlig satte jag för första gången på mig vinterjackan igår då det var freaking cold outside.. Idag är det såå mycket varmare ute så det inte behövs någon, men det regnar.. som satan!! Jag som är riktigt sugen på jul nu alltså :)

Har legat inne precis hrla dagen.. hört det ösregna utanför och legat i sängen med tända ljus omkring mig, hur mysigt? Dock fattades en partner.. hö

Har hämtat ungarna och Mike är redan hemma så blev en tidig dag.. Kaylyn har lyckats älska allt i mitt rum och hennes tjejigare sida har helt plötsligt kommit fram, hon älskar mina kläder, mitt smink, mina accesoarer, allt! Så idag sminkade vi henne lite och hon fick låna lite kläder av mig :) HON ÄR SÅ JÄVLA SÖT!

Hon sade precis:
I really look like a diva..
Wow, I'm Geourgos..
Nathalie, I'm gonna be a topmodel when I get older..





Min lilla älskling alltså :) 9år.. Japp, hon kommer bli en topmodel!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt hon är!!!

2010-11-05 @ 09:56:24
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0