The day pass by so.. slovly

Hej Onsdag Hej

Jag har typ blivit förslappad på sistone alltså.. Går upp på mornarna, skjutsar barnen till skolan.. sen går jag och lägger mig igen. haha. Får ju inget vettigt gjort, men fy tusan vad skönt det är att sova! Men det här får bli sista veckan, behöver komma in i rutiner igen!

Gårkvällen spenderades på en restaurang i Ossing med Johanna & Hennes familj från Sverige+Adelea :) Var riktigt mysigt.. Lite svenskstämmning, haha.. PLUS MASS SUSHI! Har blivit ett sushifreak på senaste, förstår inte att jag inte smakat de förns jag fylldr 20.. att jag inte fattat vad jag gått miste om, helt sjukt!

Nu ska jag iaf städa mitt rum och rensa.. Dags o kolla vad det kostar o chippa hem kartongvis med kläder .. för det behövs! Kaylyn frågade mig igår vart jag får alla kläder ifrån.. huuum? och än är det inte slut shoppat!
Ska städa badrummetmed (usch)! Det är inte min grej, men det behövs vill jag lova..

Intressant inlägg va? Absolut.. 2 dagar kvar sen är det wekend igen. LOVLI


en automat med snack.. och längst ner mac n cheese..hur typiskt amerikaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0