'This is my love 2 you

Min kusin
Min Bästa vän
Faktiskt mitt allt..har blivit med... LÄGENHET! Och ingen är nog mer glad än jag för det, förutom hon själv då! haha
En 2:a dessutom.. med balkong, undrar om hon valde den med balkong för min skull? haha.. Men vilket som, so excited att komma hem nu, få hjälpa henne med den och bli inneboende ;) Gud vad jag saknar min babe, inte sett henne på exakt 3 månader idag.. usch! Det är allt förlänge.. men 175 days left.. sen e jag hemma igen! Skulle ju faktiskt suttit på ett plan hem idag, just nu.. om det inte vore för New York som fått mig så kär i denna stad och gjort att jag stannar..




Some really old pics.. that shows how much I love u!!

Kommentarer
Postat av: Moa

haha!! Aaa valde balkong för din skulll;) hihih!! JAG ÄLSKAR DIIIG BÄSTA VÄN!! tänk vad kul vi kommer ha :D

2010-11-11 @ 14:09:59
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0