What a feeling

Helger är över.. och det är alldeles strax måndag igen, är inte ett dugg laddad för en ny arbetsvecka, menmen.. Min helg var super som vanligt, men den gick alldeles för fort! Igår var det utgång inne i city.. blev av med mitt legg, haha! (fake-id) Så nu får ja fixa ett nytt., dumma vakt! Tur att jag kom in på alla andra ställen utan dåå ;)

Är super hangover 2day.. Inte gjort ett skit, eller jo.. Åkt till en hundbutik o klappat valpar, det underhåller jag mig med på söndagar, och sippat rödtjut med mike, freddy & Jojjo.. Ja är inte tjejen som är för de kan ja lova, men de slank ner..

SÅÅ nu till de tråkiga., inga bilder!! jävlahelvetesskitäckelkamera . Ska införskaffa mig en nästa helg, måste! November mappen är helt tom på bilder.. sorry!


Igår i Bryant Park..för att vila fötterna innan utgång, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0