What hurts the most..

Igår kväll blev det sleepover i mitt rum med Kaylyn.. Hon & jag har verkligen funnit varandra nu :) Hon öppnar sig helt o hållet för mig, och det är så himla kul, min lilla älskling!

Dock var det lite jobbigt med sleepover, haha.. Hon väckte mig iaf inte förns 10 i morse!! tacka gud för det.. Ungarna har ju vart lediga idag för att det är Veteran's Day, vad nu det betyder.. haha. Jag & K var på horsebackriding today.. sen har vi bara myst i mitt rum hela dagen, kollat på film, ätit pizza och hon tog ett bad i mitt badrum, haha.. Som pricken över i:et idag fick jag min lön.. så blev lite shopping i mallen, så skönt o strosa runt där helt ensam.. och vilken julkänsla, all julmusik o pynt, är helt magiskt! Blev lite köpt iaf, 2 par skor, en tröj, ett linne, en partybag och ett par vita öronmuffar.. dödskönt o ha på morgonen nu när det börjar bli kyligare :) Avslutar min kväll med lite ph-avsnitt.. Och imorgon är det fredag..

Tacka den som uppfann helgerna, hade dött utandom!


MEN det största pricket över :iet idag var när jag skypade med Sofia i 2h.. Vi har inte sett eller hört varandra på över 3 månader så det satt riktigt fint, den tjejen vet hur man får mig glad, utan att knappt göra nånting. hon är förjävla bra.

Föresten, kan folk sluta säga att jag ska bli blond igen.. börjar ju få ångest över att jag färgade.. SÅ SÄG NU ALLA 175 läsare.. ärligt, vad passar
jag bäst i?



Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska inte ha blont, du passar mycket bättre i den färg du har nu :)

2010-11-12 @ 10:07:25
Postat av: felicia

du ska inte ha blont!!

2010-11-12 @ 11:44:39
Postat av: Anonym

Ha det som du har nu, är jättesöt

2010-11-12 @ 14:20:18
Postat av: Anonym

VETERANS DAY heter det. Inte veterends. Hahah.

Det är en memorial dag där man minns alla krigsveteraner.

2010-11-12 @ 16:14:29
Postat av: Amme

Jag tycker du är fin som du är oavsätt hårfärg. Dessutom saknar jag ihjäl mig efter dig min vän :(:(:( BUUUH! <3<3

2010-11-14 @ 16:16:21
Postat av: Anonym

Amme ^^

2010-11-14 @ 16:17:07
Postat av: Anonym

Lite ljusare brun med ljusa slingor i eller något, men inte helt blondt :D

2010-11-14 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0