YOU KNOW THAT I COULD USE SOMEBODY


Anledningen till ingen bloggning.. ingen kamera, inga bilder.. och en dödsförstörd Nathalie.
Helgen var grym & läskigt händelserik.. Fredagen blev en sista dag tillsammans med Hannes, De lagade god middag till mig när jag anlände till deras hotell, blev även bjuden på Rom&Cola, deras specialitet! Sedan blev det utgång, en rörig än.. Var inte alltför tagg på NewYorks berigs största gsyklubb, så jag körde mitt eget race och var hemma 7 på morgonen dagen efter (?) fråga inte hur det blev så.. Men jag & Hannes åt en mysig frukost ute i solen sen var det dags att säga hejdå.. SAKNAR DIG REDAN!! Sen vid 2 var det dags för brunch på LAVO.. Ett sjukt fancyplace, med kändisar, dans på bordet och alldels för mycket champange! Att komma ut därifrån vid 6 tiden och vara totalt väck känndes ju inte helt normalt.. hemma vid 9 på kvällen efter att somnat på tåget och åkt fel.. Trodde klockan var runt 6 på morgonen då, haha.. Den kvällen ska ja inte gå in på alltför mycket, men det resulterade i att kameran försvann och alla 1000 bilder från brunchen med.. illa!

Så ja.. ska uppdatera lite då & då.. tills nästa vecka då prio ett på lönen går till en ny kamera! Denna vecka är redan mina drömskor undanlagda därav valet till att vänta nästa vecka till en ny kamera, haha..

Snodde lite bilder av Marie.. så såhär kan en galen brunch på lavo mitt på dagen se ut:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0