Columbus here I come

trött.tjej.90 hallå! Kunde såklart inte somna inatt.. Kanske för att jag var för över excited för idag!! Dock ska det såklart alltid vara något när jag ska resa iväg.. Ös regnar ute, aldrig sett så mycket regn (översvämningar) plus världens hurricane. folk håller sig med andra ord inne, och gatar är avspärrade.. mina ungars skola vart såklart inställd.. Fick jag reda på nu! Och jag som ska ta tåget vid 9.. Tackar Freddy för att han hämtar upp dom! Och Johanna för att hon ska hämta upp mig så ja slipper ta min egna bil. huuuh, sådär! ska försöka slappna av o slippa stressa nu! Skulle dock inte förvåna mig om inte tåget går, eller planet är försenat, eller tom inställt. Måste dom göra så STOR grej av ALLT i USA.. dooh!

Jaja, ja är redo o lämna New York för en helg iaf.. BYE




Kommentarer
Postat av: R E B E C C A. CMK

Tack så mycket söta du :)

2010-10-01 @ 14:21:01
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hoppas resan går braaa! Have fun :D ♥♥♥

2010-10-01 @ 14:42:41
Postat av: mother

Hej! kom ihåg vad jag sa till dig innan du åkte ha ha!! ha det så kul och kom hem välbehållen puss

2010-10-01 @ 16:27:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Dad

Ha det så skoj gumman! Tänk efter före..hihi....Alla hälsar,syns kanske snart.puss o kram

2010-10-03 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0