Fall

Hösten närmar sig med stormsteg här, och det både gillas & ogillas.. När det är soliga dagar är dock hösten för jäkla härlig :)

Jag är nu inne på min andra månad i NewYork.. tiden går fort när man har roligt, skulle sammanlagt varti USA i 7månader nu om man bortser från de 2 1/2 jag spenderade i Sverige.. Läskigt när man tänker efter. Men jag stormtrivs, absolut.

Dagarna rullar på som vanligt, fast läskigt fort, veckorna princip springer iväg, och vad gör jag egentligen med dagarna? Shoppar.. ha, mycket troligt! Senast inhandlat blev en massa smink från märket clinigue, inte nog med en privat sminkining innan jag köpte produkterna och en giftbag med massa plock i, helt underbart! Älskar det märket, och med tanke på hur dyrt det är hemma och hur billigt det är här (dollarn är riktigt låg nu) iallafall, så gör det mig ännu gladare att shoppa! En tjej kan aldrig ha för mycket av något va...? haha
Vilketsom, något annat som närmar sig med stormkliv är Halloween! ja o johanna var inne på partycity häromdagen för att testa massa dräkter, men alldeles för mycket folk o för lite utrymme för o testa! På fredag ska vi iallfall på ett privatparty igen för att inviga halloween men med tema rock, kommer nog bli grymt!






Kommentarer
Postat av: sanna

Kul att höra att du har det bra :)

Kram på dig!

2010-10-12 @ 22:47:57
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0