Going true the red stop


HAHA.. läste precis elins blogg och såg att hon fått en böter när hon kör mot rött inne i Manhattan.. Det påminde mig precis om lappen/böten jag & johanna fick hem förra veckan då vi också hade kört mot rött inne i Manhattan..! Har vi otur eller? Två böter på en månad, de är ju inte direkt billiga heller., Men när min värdpappa Mike visade oss lappen garvade vi ihjäl oss, för det ser så jävla kul ut.. kolla själva:


där kör vi den röda bilen, dunkar säkert skyhög musik helt omedvetna om att vi kör mot rött, medans bilen från höger är på väg att köra rakt ut (för dom har antagligen grönt) hahahah, aa jag kan inte göra något annat än att fortsätta skratta.. Och åka o betala bötern, lite mer hahahah

Kommentarer
Postat av: sööören

HAHAHAH!!! kul att man får bildbevis hemskickat då =)

Tur att ni inte krockade iaf :) PUSS

2010-10-13 @ 13:46:43
Postat av: malin djupström.

sv: ja det vore ju en grym upplevelse, men ska nog vänta oh åka ett år efter studenten eller så :) tack!

2010-10-13 @ 22:38:17
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0