Halloween is here

Halloween is here, and for me that means stress! Wow.. vilken morgon, fick gå upp 40 minuter tidigare för att baka bullar till Kaylyn som hon skulle ha med sig till skolan, ska dock inte överdriva och säga att det var så värst jobbigt och korva ut en färdig deg ut på en plåt, in i ugnen i 10 minuter sen på med färdig glasyer.. jag är ju fan bra på att baka? Tog dock en timma att locka K:s hår.. men så söt hon blev! Sen råkade jag ju såklart somna efter att fått iväg alla ungar till skolan!! INTE bra, fick raca till mallen för att inhandla det sista till helgen, men jag hann :) Och nu är jag precis hemm från att ha varit på Kaylyns skola och kollat deras årliga parad.. Gud så söta alla ungar var, ville bara äta upp dom! hihi

Nu ska jag bara hämta upp alla från skolan, packa.. fixa mig, sen ta tåget till city där söta Hannes och hans vän befinner sig som jag ska bo med ihelgen :) och ikväl blir det FET privatfest, woop woop! Älskar dessa privat fester, gratis mat, fri bar..+ så mycket mer, dom är grymma! Vilket som.. kommer inte ha tiden för bloggen på hela helgen. SÅ ni får glatt vänta på en senare uppdatering! Hoppas alla får en bra halloween, för det ska jag ha!





Sötan lånade mina glajjer, hon är kär i dom, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0