I realize, it was only just a dream.

Jag sitter och försöker öva upp min röst.. med andra ord spelar jag in mig själv när jag sjunger, låter riktigt bra..haha. Naevers, men alla säger att jag sjunger så dålig så var tvungen o höra själv, så illa är det väl inte? haha.. Har precis tagit en lååång dusch, så uppfriskande! fick precis reda på att ungarna har 1/2day 2today, wich make me a little bit piss off.. Hade behövt en hel dag o pyssla om mig själv, men det är inte alltid det blir som man tänkt! Är iallfall fredag idag, och det gör mig juförsig glad :) Skypat nästan varje morgon med lilla Alle med, det gör mig glad :) hon är en bra tjej, ch spelar ingen roll hur länge man inte pratat eller sett henne på det är alltid samma sak, riktigt vänskap med andra ord!

Vad annars.. Har fixat en cam nu (snott familjens, haha) så de som vill skypa o se mig nu, just make a call and i be right there!

Nahe, 2h ledigt idag då, dags o åka o hämta barnen, men ska jag vara ärlig gör det kanske egentligen inte super mycket, tycker om dom så mycket ändå :) mina små pärlor..


If u ever love this city, put your hands up

Kommentarer
Postat av: alle

true friendship never ends <3

2010-10-08 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0