Let's Hear It For New York

kl stod på 05.40am den här morgonen och det var inte världens lättaste o komma upp då ska ni veta.. men det är ny vecka och nya tag så nu gäller det att ställa sig in på tiden igen, inga mer sovmorgonar som jag hade hela förra veckan :) Ska bege mig till mallen med J idag för o lämna tillbaks en sjukt onödigt dyr kofta jag köpte i helgen, haha. Inskaffade mig den första vinterjacka igår med (förutom pälsen) Iaf, en skit snygg från Tommy Hilfiger. Men nu ska det baras till ännu en till tror jag :) Är så sjukt trött just nu, gaash! Måste nog ta en tupplur när jag fått iväg alla kiddsen till skolan. Bjuder på till bilder från i lördags när vi strosade runt i city lite halvdöda sådär, haha..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0