On the road again

Vädret är helt amazing här just nu.. Riktigt fint höstväder med 20grader och stekande sol :) det blir man ju bara för glad av. Dock har jag lyckats bli sjuk, min hals är helt igen svullen, vilket innebär att halsmandlanara är stora som tennisbollar och jag kan inte äta.. Dricker en massa äckligt grönt te, men förhoppningsvis ska det hjälpa! Får bli soppa till lunch idag med..

Jobbar andra tider hela den här veckan med vilket gör att min tidsrytm blir helt annrolunda.. Är vaken hela nätterna o sover hela dagarna.. Jobbar från 2 på dagen till 11-12 på kvällen. Men det är ju bara för den här veckan så ska nog funka, skönt o slippa gå upp halv 6 iaf! Jaa.. så eftersom jag är sjuk har jag inte direkt sådär jätte mycket o förmedla till er. Hoppas på att bli frisk till helgen iaf, det måste jag ju bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0