Pedal to the metal!

Idag var en sån natt som jag lyckades sova nada..Vilket innebar sovmorgon för mig imorse, allt för behövligt! Drömde dock en jäkla massa sjuka drömmer där under 3timmar och under den sista drömmer ville jag inte vakna upp... men var tvungen! För då var det bilböter "pedel to the metal" som skulle betalas, och letande efter något att klä ut sig till i helgen halloween.. Vad jag ska vara/kommer att vara är för tillfället oklart skrattar nästan åt mig själv så lite jag går in för det, men orkar verkligen inte.. haha! Det kommer bli bra vilket som, Ni ska se J:s utklädnad, den lär hon vara ensam om..! hey sexyladie..

Vilket som, efter wn middag med steak och pommes är jag nu redo för sängen.. eller egentligen inte, ska ju vara uppe några timmar till, men dom ska iaf spenderas i sängen. Så solklar var min Onsdag. 2 dagar kvar till helg, woop woop


sneakpeak, wtf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0