ROCKTOBERFEST

OCH då menar jag verkligen fest

snodde lite rader från johanna,
Last night was amazing! Helt galet hur en fest kan vara så perfekt. I rummet man kom in i var det stora blomsterarrangemang med röda rosor överallt, en champagne bar gjord av is, två vanliga drinkbarer, ett bord med allt möjligt godis och bakelser, en tattoo hörna där man kunde få tattoo's ditmålat, ett bord fullt med smycken och andra accessoarer man fick plocka på sig och behålla, dansare/stripporlite här och var, plus två motorcyklar som man fick fota sig på hur mkt man ville. I andra rummet var den stora scenen med banden som spelade, massa snygga små soffgrupper runt om dansgolvet, akrobater som gjorde lite allt möjligt bland annat hängde i taket haha, ett par DJ's som varvade banden och så en till bar. Sen så var det även servitriser som gick runt med mat på brickor hela kvällen. I slutet av kvällen så levererades cirka 50 st XL pizzor. Helt sinnes! Har inte haft en så bra kväll på riktigt länge. Dock avslutades min kväll med en utgång efter denna fest, ensam.. haha! Men belive me, ja hade sjukt kul!

Idag ska jag dock erkänna att det är lite värre.. legat i sängen hela dagen och det ska jag fortsätta göra med för den delen.. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0