So will you ever love me again, only time will tell

Nu har veckan börjat rulla på igen, men det är något konstigt som händer.. har konstant huvudvärk och kan inte sova om nätterna, sjuuukt irriterande.

Iaf, en liten uppdatering om Columbus kanske, som det faktiskt inte finns sådär sjukt mycket att skriva om men ändå.. Skulle tagit tåget till flygplatsen JFK inne i city kl 9 i fredags, och kan ju säga att den fredagen var en av de värsta dagarna i mitt liv! Det var kaos i hela new york och regnet öste ner.. Skulle bara skjutsa barnen till bussen på morgonen sen skulle johanna skjutsa ner mig till tåget.. men barnens skola var 2 timmar uppskjuten pga vädret.. Och så blev även min skjuts, fick redan där panik! Tills grannen skjutsade barnen o johanna mig, väl nere vid tåget inser jag att jag glömt min plånbok hemma och johanna hade redan åkt och hade sina barn hemma från skolan pga regnet.. Och där stod jag med gråten i halsen rent ut sagt.. missade tåget o nästa gick 2h senare.. Så min kära granne fick hämta mig, väl hemma igen var jag så arg så det kokade!! Johanna fick ännu en gång skjutsa mig till tåget som var uppsjkutet 1timma.. men ja satt där i ösregnet o väntade (utan paraply) SEN kom tåget.. Väl inne i city öste det ner.. och tror inte ens ni kan fatta hur mycket det regnade! Hela grandcentral var avstängt.. Så fick stå i 20min o vänta på taxi i ösregnet.. Med taxi ska det ta 20min ungefär till flygplatsen.. för mig tog det 1h!! MEN JAG HANN MED FLYGET!! dock dyngsur..

Framme i Columbus hämtade Simon & Leandre mig på flygplatsen, sen åkte vi och käkade lite, sen var det dags o börja dricka!! Utgång på det, sjut kul! Inte lika kul dagen efter.. var helt död! Men vi åkte på Leandresmatch på kvällen :) det var dock skit kallt, men kul o se.. stor arena! Sen utgång på det igen, jaa, helgen innehöll väl mest festa och alkohol.. Söndagen var jag död när jag flög hem.. haha! Aja, det här skulle bli en kort sammanfattning av helgen, men jag hade jätte trevligt iaf, och var kul o träffa grabbsen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0