When it gets rough it gets tough

Vad jag gör uppe nu frågar jag också mig själv.. Smög precis upp till köket och gjorde mig en macka med philadelpia och salami, min nya favorit! varför blir jag alltid hungrig på nätterna? Jag borde ha en såndär gris i kylskåpet som låter en massa när jag smyger mig på, höö..
Torsdagen bestod av lönedag! hurra.. Tog bilen direkt till mallen efter jobbet för shopping! Vem älskar inte shoppingen här? Tror ärligt jag handlar något nytt varje dag.. Idag fick det bli massa småplock, och härliga underkläder från victoriasecret. känns som man aldrig vill köpa underkläder någon annanstans efter man börjat handla där!

Vad mer vill ni veta? Händer inte så mycket direkt direkt.. In till city en sväng den här helgen ska jag försöka iaf, är partysugen! Nästa helg blir det granterat city hela helgen med min pingla Jojjo! Då kör vi..

Kom o tänka på en sak när jag pratatade med Kaylyn idag
N: babe, your hair is getting so long nooow
K: I know, but it can't get any longer
N: Hmm.. what do u mean, why?
K: Cause my ends r dead.. hello?!?!
Då fick jag mig en funderare.. mina toppar måste ju vart döda AS länge då med tanke på mitt slitna hår.. betyder det att mitt hår inte kan bli längre? MOA svara du som antagligen vet.. bör jag klippa av halva huvudet eller?

Ojojoj, ja umgås allt för mycket barn, och insåg idag när jag var promenad med hunden och ungarna cyklade bredvid mig och det kom fram en man som klappade hunden och sade hur söta jag och mina barn var... att jag ser väl för gudskull inte ut som en mamma? jag är 20 år hallå! och tänker vänta minst 10 till med o ha barn.. så snälla säg att jag inte ser gammal ut än? Redan dax o börja med botox kanske.. säger som johanna, ser faktiskt en rynka i pannan allaredan!

Nej nu svamlar jag, och räknade precis ut att om jag somnar inom några minuter får jag en sömn på mellan 4-5 timmar vilket är alldeles för lite för mig. Åhh gud, låt mig komma upp ur sängen imorgon. Godnatt världen


iloveiloveilove

Kommentarer
Postat av: Madelene Nylander

haha va söt du är älskling :D "ser faktiskt en rynka i pannan allaredan!"

Är "allaredan" en försvenskning av allready eller? :D hihi ♥

2010-10-08 @ 08:02:27
Postat av: J

Men haha! Du kan ju inte avsloja att jag har en rynka i pannan :O

2010-10-08 @ 14:50:04
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: Moa

söötoo! klart håret forsätter växa.. håret växer ju ifrån rötterna. Dock så kan håret gå av när de är väldigt slitet och det kan vara en anledning till att de inte blir längre än en vis längd :P !! lovee uuu

2010-10-09 @ 00:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0