Baby come tell me your secrets and tell me all your dreams

Något jag aldrig tänker att sluta unna mig är att gå till salong och få nagalarna, ögonbrynen, etc fixat :) visst det är absolut inte gratis, men sjukt hur mycket fräschare man känner sig och ompysslad.. Påtal om det, dags för en spa weknd snart med, vad säger du Jojjo? Hoppas du är mer än på!
Dagen har sakta rullat framåt iaf, ungarna är hemma nu men alla har playdates så jag passar på att unna mig lite egen tid, om man nu kan kalla städa & tvätta för de? haa..

Äh dags o gå en sväng med hunden, vilket suger i regnoväder+värme!! hösten är mer än välkomen iaf, och tror den är här nu? har föreste inte kört på en enda squirrel (kommer inte på det svenska ordet) sen jag kom hit.. och dom är flera tusen överallt! såå söta :) hihi, det finns chipmunks här med såå söta. Vill bara att dom ska börja dans & sjunga för mig, lol.. Okej, dags o ta tag i lite saker, jävlar vad datorn har blivit min bästa vän


tycker iaf att alla ska unna sig lite mer vardagslyx, såhär ser mina naglar ut förjämnan nu :)


Kommentarer
Postat av: sofia

är inte det ekorre? =)

2010-09-29 @ 15:16:27
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: smartast i stavsjö -----------------> to

chipmunk = jordekorre



squirrel = ekorre

2010-09-30 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0