"hard" work work

Sådär ja, nu är naglarna fixade och var precis och vaxade ögonbrynen, bara shava benen och måla om tåglarna så är jag på topp till fashionweek.. Även inhandlat alla outfits, bara en väska och läppstift kvar, gr8!
Min första "riktiga" arbetsdag idag på en månad kan man nog säga med.. Klockan var ställd på tjugo i 6 och då klev jag upp! Herregud vilken omställning från att vaknat vid 11 varje dag! Men det ska nog gå, att skjutsa ungarna till bussen som är 2 min härifrån är inte alltför jobbigt, sen är jag off hela dagarna! Har hunnit köra 5 maskiner med tvätt nu på morgonen med.. Gud, jag ska ha en städerska en slav, en chaufför, jaa allting när jag blir stor, det är något som är säkert iaf!

Såg även att många blev impade av att jag faktiskt vågade hoppa fallskärm, och det kommer jag vara stolt över hela livet ut.. ni som inte testat, testa! Så värt det, fast jag skrev på papper om att jag är villig att dö, haha.

Nu ska jag hämta en av ungarna från skolbussen, jobbigt att alla 3 slutar olika tider men..


lagligt att dricka & köra, japp!

jobbigt att man köpt alla höstkläder men det är 30 grader ute så de går inte att använda.. Längtar faktiskt till lite kallare tider nu :)

Kommentarer
Postat av: mother

aj aj inte dricka och köra, tänk svenska lagar istället puss

2010-09-09 @ 06:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0