I realize, it was only just a dream.

Fredagen är här.. och mer än välkomen!
Vaknade som vanligt upp vid halv 6.. gud denna tiden tar kål på mig,
att bara sova 5-6 timmar om natten är inte likt mig, när mitt minimum ligger på minst 10h per natt, haha.
Blev dock positivt överraskad imorse när jag öppnade kylen
och såg alla smaskigheter som hade inhandlats, blev massa tropiska frukter till frukost :)
PLUS brunt bröd.. vi har alltid haft det vitaste brödet ni kan tänka er.
Men nu är det fredag och det ska bli en lugn och sparsam helg, hehe..
Om jag vill shoppa massa hädanefter (nästa sparting är till en iphone4 )måste det sparas pengar, gör nästan av med hela lönen när man åker till city,
så stannar upstate ihelgen ist :)


bildbrist..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga brudar!!

2010-09-21 @ 06:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0