I wanna walk this road with u

Pappa säger att min blogg är tråkig och inte inriktad på något utav det han vill läsa.. min vardag! Men hur kul är det att läsa om vad jag gör varje dag?  går upp, går ut o går med hunden, väcker kidsen, gör frukost.. går till poolen, hem, lagar middag sen slutar jag :) och kvällarna innebär oftast shopping, haha
INTRESSANT VA?
Idag var lite annorlunda dock, åkte till mallen med Kaylyn för att handla presenter till hennes kompis som har birthdayparty 2day! :) slutar alltå tidigare idag! Yey, iväg med Jojjo o leta kläder till fashionweek.
Så Pappa, kommentera exakt vad du vill att jag ska skriva om så gör jag det för din skull, haha.. men det är dock ointressant! Håller ni inte med om att det är roligare o läsa alla roliga saker jag gör? :)


det är föresten cirka 38-40 grader uter varje dag.. värmeslag! Better stay inside, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

faktiskt inte

2010-09-02 @ 21:30:29
Postat av: Lisa

Jag ska bo i Hoboken, NJ. Det är 10 in till manhattan eller så. Så jag tror det är rätt nära :)

Okej Cortlandmanor? Ligger det på Manhattan?

Lätt att jag hör av mig! Det är bara en månad kvar. Lääängtar!

Har du facebook?

2010-09-02 @ 21:36:22
URL: http://lisahammarang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart vi vill höra allt roligt så man kan bli avundsjuk, men lite vardag är också bra. ha det bra puss o kram

2010-09-03 @ 07:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0